Yesterday, all my troubles seemed so far away

Gårdagen var en bra dag. Det var då jag gjorde bort matteprovet och det var då solen sken. Det blev dock inge sex and the city lan för mig och mina vänner, en av oss hade svenskan hängande över sig och var tvungen att få den inskickad innan klockan 00.00

Dagens klädsel



Tshirt - Systers Från Puerto Rico (Tror den är från Jack and Jones ungefär)
Jeans - Bikbok
Klocka - Present av faster Carina
Väska - Lindex Present av faster Carina
Skor - Skopunkten, förra året
Till det hade jag min skinnjacka från Elvine

Kommentarer
Postat av: Regine

Kul t-skjorte!

Ha ein fin kveld :)

2008-05-10 @ 19:53:11
URL: http://regine.devote.se
Postat av: David

Diggar din outfit som fan! söt är du också :D

2008-05-19 @ 00:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0