Gårkväll.

Igår var jag, Malin, Linn och Frida hos Josephine där även Hannah och Elina var. Vi åt massa gott och såg på Idol. Det var tråkigt att Anna åkte ut för hon har verkligen en speciell röst, men jag tål inte henne på det sättet hon pratar och är. Hon förtjänade nog att åka ändå.

Efter idol slog vi på en skräckfilm, the mist. Jag och Frida hade hört jättemycket bra om den att den verkligen skulle vara skitläskig och den hade fått jättebra kritik, meen.. Den var inte så bra faktiskt. Jag gillar inte såna där filmer med supernatural saker, som i denna; Tentakler och spindlar och råstora flugor. Nej, det var bara äckligt. Jag kan tänka att den fick så bra betyg för slutet, det var lite hjärtskärande. Men inte en femma, nej nej.

Nu håller jag på att städar. Har städat rummet och toaletten. Sov till klockan ett idag. Det är så skönt att inte ha nått speciellt inplanerat, inget jobb eller något. Så jag sov ut och det var väldigt skönt. Ikväll får vi se vad det blir. Jag och Malin kanske ska gå på Twiligt men den verkar vara nära inpå fullbokad så vi får se. Ha en skööön kväll. Pösss

Kommentarer
Postat av: m

nej, inte fem getingar för the mist.

2008-11-22 @ 14:55:15
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/
Postat av: mh

var också ganska nöjd med att anna åkte.. :) robin är bäst!

2008-11-22 @ 15:40:05
URL: http://hellemarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0