Hey! My tights looks like jeans.


gina - topshop - åhléns - indiska - kyss johanna

Idag har jag gjort bankärenden. Fixade mitt visakort till London plus att jag äntligen skaffade mig ett leg. Har aldrig haft det, tro det eller ej, jag har glidit på skolkortet. Så nu kommer jag förberedd till London. Annars har jag gått runt på stan och letat present åt Sebastian som nog är det svåraste i världen. Kom hem med ett fint paket, har redan köpt ett annat en annan dag, så nu är jag nöjd. Sedan var jag på skolan, hade en lektion i textil där vi redovisade vårat förra arbete. Jag gjorde en råful väska. So you know. Nu sitter jag här och lyssnar på klassisk musik. Ska göra ett prov imorgon där man ska lyssna till olika stycken och sedan berätta vad man hör, vem det är och vilken epok det tillhör. Så i mina lurar snurrar nu Vivaldi, Bach, Beethoven, Grieg och Tchaikovskij eller hur den snubben nu stavar sitt namn.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

var är tightsten ifrån?

2008-11-17 @ 21:29:21
Postat av: amanda

De är från gina tricot! :)

2008-11-17 @ 21:31:43
URL: http://amandarehed.blogg.se/
Postat av: Kalle

ah den stilen gillar jag. det är snyggt!

2008-11-18 @ 20:40:23
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0