K to the lant

Pappa
04-nov-08 07:42
Det är snorhalt

Sebastian
04-nov-08 08:09
Tare lugnt näru cyklar det e halkigt som f-n'

Syster
04-nov-08 20:59
Det är skithalt ute

Tack nära och kära för era upplysningar om det halkiga väglaget idag. Jag lyssnade ju och blev rörd att ni messade och varnade mig. Har klarat mig utmärkt hela dagen till klockan 21.30 när jag ska cykla hem från jobbet. Har precis visat min arbetskamrat hur många och söta varnings-sms jag fått under dagen och skrattar till lite. När jag sätter mig på cykeln är varningarna som bortblåsta och jag är i mina egna tankar. När jag har 10 meter kvar till huset ska jag svänga och; vips! så ligger jag platt på marken. Känner att det gör ont i knät och tänker "Nej, inte mina leggins" och självklart har de gått sönder. Aj har ont i foten och knäet nu. Attans. Jag som hade fått massa sms under dagen. Jag antar jag kan skylla på att jag har mycket skit i skallen nu, mycket att tänka på, mycket att ha ångest över och även mycket att längta efter.

BAJS minna vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0