Radio-karriär

Förut hade jag och Anna ett radioprogram som hette "100%" där vi bara spelade svensk musik. I och med detta blev det en hel del intervjuer och alltså kändis-mingel. Hehe. Detta har jag tagit vara på med en del kort. Så jag tänkte visa er!


Okej. Här är första bilden på mig och Markus fagervall *kärlek* Fast detta var inte under radiointervju, utan detta var när jag föll för honom, efter en spelning.


Jag, Maia Hirasawa, Anna och Ida. Inte detta heller på interjvu, utan efter umeå open spelning. Braa!


Salem al fakir och jag i tandställning! Efter världens bästa intervju som sedan råkade försvinna...


Jag och Kihlen från Snook! Lovely. Också en superbra intervju med världens skönaste (och snyggaste) Kihl!


Governor Andy och jag. Helt jävla otroligt skön gubbe.


Intervjuade Mando Diao, men vågade inte fota med dem. De var otrevliga och kaxiga.


Självaste Petter och jag.

Kommentarer
Postat av: mor

Många fina bilder som du säkert kommer att tycka är roliga att ha när du blir äldre.

2008-11-04 @ 10:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0