Sommartripp..

Haha! Jag kom på att jag aldrig har publicerat bilderna från i Somras när jag var i Borås med Sebastians familj. Det är ju mycket fina sommarbilder. Här kommer det lite. Är på sommarhumör i detta bajskalla väder.
BERED ER PÅ BILDÖVERDOOOS!


Jag och Sebastian. Bruna och blonda. Mest S.


Självutlösarn tjalalala. Vi blev dock kapade. Men fint, visst?


Haha här ser man verkligen hur blond han är, helt sjukt fint!


Lili och jag med shoppingpåsar i händerna!


Ett gäng släkt från min sida mötte upp oss på Liseberg!


Så då hoppade jag in och posade med dem!


Alva, min lillasyster och min kusin Lovisa. Båda sockersöta!


Detta är en av de finaste bilderna i världen på min gullerumpa!


Systrarna D och syskonen W. 4 blondes....


Pappa och Alva nervösa inför Kanonen!


Mathilda och William - bara coola.

Jag får fortsätta bildspelet imorgon, blev så sjukt mycket bilder.
Adjöken.

Kommentarer
Postat av: m.

kanonen är roligast av allt. amanda åh vi måste till göteborg i sommar, inte bara snack utan det måste vi faktiskt. och jag gillar bilderna. massor.

2008-11-20 @ 21:46:52
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/
Postat av: Kalle

borås är en hemsk stad, men liseberg trevligare ;)

2008-11-20 @ 22:01:39
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Kalle

sv: ja göteborg är trevligt

jag bor i kalmar!

2008-11-20 @ 22:27:00
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: pappa

längtar till sommaren..

2008-11-21 @ 12:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0