aa

Någon vid namn aa hade kommenterat min blogg och undrat var företaget där jag "jobbar" som telefonförsäljare heter, och det heter norén gruppen. Jag skulle inte rekomendera det eftersom det verkligen är ett skitjobb, men du verkade ju söka efter "skit" så att. Det är riktigt jobbigt och man får nej nästan hela tiden. Men sök där och jobba fem pass, det kanske man orkar. Då får du iallafall timlön. Annars har man inte det, utan får pengar per såld vara, och jag kan lova, det är inte lätt att få saker sålda. Om du aa börjar jobba där, ring mig så jobbar jag mina två sista pass med dig som jag ännu inte gjort. Så tråkigt är det.

Kommentarer
Postat av: nicole

det har ju gått i kk nu!

2008-10-09 @ 19:29:38
Postat av: sannis

men hallah amanda! läser du inte nyheterna?

dom har ju blivit konkursförklarade typ femton gånger, och har nu gått i konkurs med skatteskulder på flera miljoner plus outbetalda löner. så checka att du fårr pengar, annars du!

2008-10-09 @ 20:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0