Here it comes.

Tradera-aktion-dior.
Där är den, för er som vill följa budgivningen eller kanske buda själv. Hehe.

Jag har haft mitt tal! We. Så ofantligt skönt. Underbart. Det gick sisådär, var inte alls lika dåligt som förra gången så det känns helt okej faktiskt. Efter det firade jag och Malin med att fara en liten second hand runda på röda korset och slumpen. Vi båda fyndade för billig kosing. Vi åt också tidigare idag pizza. Vi kände att det behövdes som uppvärmning för talet. Idag är det en bra dag. Skolan är över och imorgon får vi tillbaka vårat internationella prov, och så får vi lov. Jag och Anna ska också se bion! Mestadelen ska jag dock jobba, men moneey. Ikväll blir det fika med Nikkarn.



En liten söt oanvänd body 30:-

 
2 Marilyn tavlor. 50:- & 29:-


Kjol 30:- Bruna skor 30:-

Kommentarer
Postat av: malin

jag älskar den här dagen. känns som att jag nått en vändpunkt, pizzan, talet, laget, fynden, lovet, you name it!

2008-10-23 @ 22:41:52
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0