Mysdag

Idag har varit en trevlig dag. Vaknade upp och åt lite frukos + pannkaka. Klädde mig i sköna kläder och for till Mekka där jag mötte mina arbetskamrater Maja och Kajsa. Vi hade planerat in en dagstur på secondhand affärerna här i umeå. Vi var inte så otroligt shopping-galna idag så det blev knappt nått. Maja köpte några pocketböcker och jag köpte ett par solglajjer. Vi dissade 2handen och for på Rusta istället. Vi blev som galna och taggade att köpa massa prylar, men det blev bara en hel del godis. For sedan på Mias grill och åt skrovmål. Sedan for jag och jobbade med Kicki. Hon var mest stressad över den otroligt stora beställningen på 20x8 schwarzwald tårtor (Jag kan inte ens uttala det, hur går det då att stava? thanks google) I en tårta krävs det tre marängbottnar och det skulle alltså bakas 20st till klockan 8 imorgon. Shit. Vi tyckte synd om bagarna men kämpade på.

Nu sitter jag här och fryser litegranna. Ska slå på Andra avenyn och försöka sova tidigt. Imorgon ska jag och min syster Mathilda gå en sväng på stan med vår mommo. Hon är här på besök!

Kram och godnatt vänner.

Kommentarer
Postat av: MOSTER

Lycka till med shoppingen.Krama mina pojkar från mig om du träffar dem.

2008-10-28 @ 10:50:56
Postat av: Anonym

sv. ja elle rhur! :) ha en bra dag!

2008-10-28 @ 11:59:14
URL: http://lindblommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0