Snalugg

Idag klippte jag mig. Det blev en liten blandning av allt jag ville ha. För det första så klippte jag av lite på längderna, det var rätt slitet, och klippte upp det rätt ordentligt i alla längder så det skulle tunnas ut. Sen klippte hon lite utav en snelugg, som går ihop på båda sidorna, så jag kan ha den som vanlig lugg också. Sen snaggade jag faktiskt litegranna. Jag tog bara lite i underhåret runt örat, vilket jag tyckte var en bra idé. För då kan man både dra bort håret, så att snagget syns, och även täcka för med överhåret. Det blev en intressant klippning, men som sagt. Hår växer ju. Lika bra att prova när man ändå lever. Det jobbigaste är ju att när man är ute blåser ju luggen åt helskotta, så då ser man mer ut som en bäver när man kommer in. Ajaj.

Bildregn






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0