Stän

Staden idag med mormor. Köpte mig en ny mössa. Dagen blev inte så lång för när jag stod inne på flott och provade en kjol ringde min moster som sa att hennes barn hade gjort illa sig och att de var tvugna att åka på akuten. Min moster, hennes barn, min lillasyster alva och våra 2 kusiner befann sig då på badhuset så pappa var tvungen att hämta dem för att skjutsa hem de när moster och benjamin for på sjukan. Det gick bra och han kom hem nu, men det blev lite kaotiskt för lille grabben. Medan detta hade vi deras hund Uno hemma hos oss, som bajsade på mammas fina matta. Illa. Det blev helt enkelt en konstig tisdag.

Nu sitter jag här och ska snart jobba. Jag är trött, har ont i huvudet och mår illa. Satte på mig mjukiskläder och orkar verkligen inte anstränga mig. Vill bara att denna dag ska vara över. Vill sova!

En rolig sak hände däremot idag på stan. Jag träffade Malin(!!!!!) som gick i min klass i nian. En av mina nära vänner då. Jag har inte träffat henne sen vi var i Thailand 06 då hon också var där. Helt sjukt. Två hela år sedan, men nu träffades vi äntligen. Vi bestämde för att ses imorgon och verkligen styra upp våra missade år, så det var KUL!

Peace.

Kommentarer
Postat av: MOSTER

Det var ju tur att det gick bra för Bejje.Hörde att Alva hade styrt upp det bra med små kusinerna.Kram

2008-10-29 @ 11:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0