Wow.

Människor är som tokiga i mina dior-aktioner. Nu har jag äntligen lagt ut min andra dior väska, som tillochmed är större än den förra. Och efter mindre än ett dygn ligger den uppe på 200 kr. Jag gör affärer. I'm a buisness girl.

Varför jag är så himla duktig och bloggar såhär på morgonen är för att tiden blev över. Jag vaknade extra tidigt imorse och tänkte - Talet. Jo för jag har svenska b nationella i tal idag. Har skrivit och övat på ett tal, och jag ska inte bli nervös denna gång, nej! Jag ska köra gärnet. Detta är det näst sista vi gör i svenskan, har bara andra delen av NP kvar faktiskt. Sjukt vad tiden går fort.

Iaf så drömde jag heeeela natten om allas tal. Intressant, men mitt blev urflippat. Jag kommer ihåg att Hannah och Poppa frågade mig massa konstiga frågor - NÄR jag höll talet. Man får inte avbryta. Snälla gör inte det tjejer. Det räcker med att jag kommer bli nervös. NEJ! jag ska inte bli nervös. Det är inte likt mig. Jag babblar alltid på utan dess like, såatt. Wish me luck.

Idag hämtar förresten Anna ut våra biljetter till biopremiären av Låt den rätta komma in. Wonderful.

Kommentarer
Postat av: Josse

Länka till auktionen!:)

2008-10-23 @ 13:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0