Blondis

Jag är superduper taggad på att åka till London. Just nu känns allt perfekt. Linn har tidigare idag bokat de hostel vi ska bo på, så det känns skönt att det är gjort. Det är inte så länge kvar nu, bara 73 dagar. Vi kommer nog ha de mest underbara fem dagar man kan ha? Idag har jag jobbat. Har fått veta mitt schema för oktober, och det visar sig att jag ska få jobba jättemycket mer än vanligt, vilket är ett stort plus. Då kommer jag få dubbelt så mycket pengar och det är bra inför London och julen. Måste sälja lite mer grejer på tradera också! Man blir så taggad på att fara nu när Blondinbella är i London med hennes Nils. De verkar ha det jättebra och hon hade shoppat rätt billigt, så weee.


Kommentarer
Postat av: Evaah

Faan vad kul! hoppas att det blir av då=)

2008-09-28 @ 21:45:12
URL: http://evajonasdottir.blogg.se/
Postat av: frida

jag förstår precis : ) ah, den är så himla bra .

2008-09-28 @ 22:24:22
URL: http://friidae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0