Cleaning out my closet


I lördags städade jag hela mitt rum. Från golv till tak. Passade på att rensa garderoben.

Såhär fin blev den ena garderoben. På översta hyllan har jag mina tjocktröjor. På andra hyllan är det sovkläder, jobbkläder och tränings t-shirtar. På tredje hyllan har jag t-shirtar, linnen och bodys. I korgen på fjärde hyllan förvarar jag underkläder och sockar. På femte hyllan är det jeans och chinos. På sjätte är det kjolar, shorts och tights/strumpbyxor. På den sjunde är det en låda med smycken och parfymer. Och i korgarna längst ner har jag nagellack, smink, hårgrejer, hudlotioner osv.


Den andra garderoben innehåller kläder som hänger, tex klänningar, kavajer och lite finare plagg. Ni ser hur mycket kläder det är? Stökigt!

Andra garderoben! På golvet har jag en del större väskor som inte får plats på min egentliga väskplats. Jag har krokar på väggen där jag hänger upp de mindre väskorna.

Kommentarer
Postat av: Anki

Du kan ju!Vad snyggt det blev. Bra Jobbat!

2008-09-09 @ 23:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0