Eat foood Tina.

Matblogg?
Den senaste veckan har bjudit på mycket gott, lite för mycket kanske.

Måndag:

Jag och S åt pizza och pasta på håltimmen. Var ju ändå 16 månader?

Onsdag:

Pizza igen! Fast denna gång värmpizza och med Frinn (Frida, Linn)

Det blir som lätt att skippa vildmannen när vi har hål...

Torsdag:

Pannkakor med Frinn och Malin!

(Håltimme igen, ja vi har faktiskt ingen skola typ)

Me and Frida!

Fredag:

Nu blev det helg och det vankas plockmat a la spain hos Dareheds.


Det var riktigt gott. Rikigt jäkla gott. Jag älskar plockmat. Här är en syn på vad som kan finnas på tallriken. Mer fanns, men rymdes inte!

Kommentarer
Postat av: Linn

2008-09-07 @ 14:15:49
Postat av: Linn

ooops på min förra kommentar, det blev en miss!

Tänkte bara säga att Jag tycker fortfarande att Lida är finnare än Frinn :)

2008-09-07 @ 14:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0