jiho

Oth igår var väldigt bra, tycker jag! Jag älskar deras musik. I början Coldplay, i slutet Coldplay! De spelade faktiskt flera låtar av dem! Underbart. Förresten så kanske Jag, Frida och Linn ska se dem när de spelar i London, vore lovely!

Nu ska jag snart på vårdcentralen. Har som sagt de där knölarna att titta upp. Mamma tyckte att jag samtidigt skulle fråga lite om min "växtvärk". Det är så att jag ofta har hur ont som helst i leder och ben, och jag har alltid sagt att det var växtvärk, men det kan det ju inte vara? Jag växer inte och det är ovanligt i denna ålder. Hur som haver så låg jag vaken i fyra timmar inatt med smärtor, det är inte roligt! Jag vaknade också mycket tidigare än jag skulle behöva..


Förresten! Bild på mig och pappa sen i våras. Inte är vi alls lika?

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggingar

2008-09-03 @ 08:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0