Lovely

Min faster är världens bästa faster (en av vrldens, jag har ju två!) En sko-fantast-faster och en polis-faster (som nog också gillar skor). Idag så beställde min sko-fantast-faster skor åt mig från Ellos. De jag har önskat mig! Bruna och fina med klack. De ska jag klacka omkring i med strumpbyxor och någon mysig kappa (som jag vill köpa, eller hitta billigt på second hand vore ju nice). Jag vill också ha en fin mössa och en jättestor halsduk. Plus mina vantar jag fick av älsklingens farmor.


En del av sko-fasters sko- och väsk- garderob.


Annars då? Tjänar pengar på jobbet. Har jobbat några dagar i streck nu. Jag tjänar även härliga kosing på tradera. Imorgon tar en av mina värdaste aktioner slut, berättar slutresultatet då.

+ = sant


Kommentarer
Postat av: malin

jag minns bilden nu när jag ser den.. galet!

2008-09-16 @ 17:32:42
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/
Postat av: Mor

Faster är verkligen generös men behöver du verkligen fler skor. Tyvärr finns det ej plats i garderoben för fler. Du har ju inte (än) någon lyxig sko garderob som faster.

2008-09-16 @ 18:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0