Lump

Idag for Anna på äventyr och eftersom hennes kamera är sönder fick hon låna min, så därför kommer det inte bli några nya bilder på några dagar, men desto bättre på Annas blogg senare ju!

Imorgon far min S också på äventyr. Dock är han inte lika entusiatisk som Anna är. Han ska till Luleå på mönstring. Det är något han inte vill, så därför känns hans resa lite ovärd. Jag själv tycker lumpen och mönstringen verkar hur kul som helst, så jag försöker tagga honom, men det går inte så bra.

Det är ju mycket idol-snack just nu, och klart den där Anna är hur bra som helst. Hon är ju nya Chapman, men jag själv har gått och betuttat mig i en annan person. Said Hussein. Han är hur bra som helst tycker jag. Klick Klick! Eller så klickar ni Här! För detta är bäst.

Kommentarer
Postat av: Sarah sj

sv. Nej jag vet, trodde de skulle va myyycket dyrare :)



SANT, Chuck är hetare men Dan är sötare :p

2008-09-24 @ 22:48:42
URL: http://sarahsj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han låter verkligen som paolo nutini! Helt otroligt.

2008-09-25 @ 19:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0