Much



Det har blivit mycket snack om min, Fridas och Linns London resa i Decemeber men det är för att det känns som det är det jag längtar mest till just nu. Det är den resan som får mig att peppa alla PA-100 timmar och allt jobb.

Det här är en bild från förra årets resa, som också hölls i december i samband med ett skolarbete, men då var också S med. Vi var i Stockholm och såg Idol finalen i Globen. Kolla fansen med Amanda tröjor och allt? Egentligen hejade vi inte på någon, vi for dit för att se Daniel men fick dessa tröjor av aftonbladet och tyckte de passade utmärkt eftersom jag heter Amanda. Har känt mig hedrad varje gång flickorna använt dessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0