Ont

Helgen har varit mysig och tuff. I fredags hade vi lagavslutning, det var riktigt lyckat. Jag älskar mitt lag, jag har sagt det förut och jag kommer aldrig sluta säga det. Nånting så vi åt? Vi hade storhandlat innan och allt blev perfekt. Dagen efter blev det match för min del, spelade med f-16. Steg upp åtta på morgonen och kände mig lite hängig. Vi for till Sörfors och fick veta att vi bara var 10 spelare, alltså en för lite på plan, och ingen avbytare. Vi kämpade och tillslut förlorade vi med 1-0, men det var en riktig heroisk insats av oss tappra, trötta spelare. När jag kom hem efter matchen hann jag precis duscha, ta en pizza-slice och powernapa i typ 20 minuter, sedan var det dags att jobba. Har aldrig känt mig så sliten. Jag kände förkylningen börja krypa längst kroppen, och trött i benen var jag efter allt jobb. Dessutom har jag cirkus 5 jättestora blåmärken på mina stackars ben sen kampen. För övrigt var det drygt mycket folk på jobbet igår. Fick kämpa så att svetten rann. På kvällen for jag till min pojkvän som precis har flyttat till en ny lägenhet, en jättemysig en. Jag la mig på hans säng och kände, nu dör jag. Ont överallt.

Imorse när jag vaknade hade jag ont i halsen och nu är jag förkyld. Jobbade idag igen, och imorgon blir det också jobb. Ikväll var jag med Frida, Linn och Malin. Vi såg "P.S I love you" som var mycket bra enligt mig. Vi grät och skrattade omvartannat. Kärade ner oss totalt. Jaja, jag är en fighter! Imorgon blir det upp i rätt tidig tid.... Skriva etik-arbete och börja knåpa på ett svenska tal. Sen far jag till skolan för att sitta och mys-brodera på textilen och sedan jobba jobba jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0