Otippat!

Idag när jag jobbade på Mekka kom det in en mamma med sitt barn och skulle beställa fika. Efter ett tag frågade mamman: Är du Staffans dotter? Jag blev som förvånad och sa eh ja, hur vet du det? Då sa hon att hon såg det, och att hon jobbade på pappas jobb, och att hon aldrig hade sett mig förut men att det syntes.

Fatta om jag blev förvånad? Jag har aldrig fått höra att jag och pappa är SÅ lika. Folk har väl sagt att jag brås mer på honom än mamma, men inte så att man ser det utan att ha träffat mig någon gång förr. Otippat!

Imorgon ska jag på citymotagningen. Jag har två knölar på mina hälar och känner att det är dags att ta tag i saken och kolla vad det är för något. Det kan göra ont i dem om jag har skor på mig, och jag får även stora skavsår på dem. Håller tummarna att det inte är något vidare allvarligt. Jag tror inte det är det, men på något sätt måste jag ju få bort dem. På håltimmen ska förövrigt jag och vännerna fara på våran 2hand runda som inte blev av i söndags!

Nu. Det bästa av allt. Säsongsstart av One tree hill säsong 6. Jag är nådigt taggad. Idag har också Gossip girl släppts, och imorgon börjar Idol 2008 och Heroes!! Jä, nu börjar tv-tittandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0