Så är livet.


Jag har mest lust att skriva massa saker här som kan låta som klagomål och det har jag ingen vidare lust med. Har inte lust att gå in djupt på varför jag är irriterad på världen, utan istället lämnar jag er med denna glada bild från Puerto Rico i våras. Jag har mycket på hjärtat men orkar inte förstöra denna fina tisdagskväll. Ska istället lägga mig i sängen och se på Gossip Girl och drömma mig bort. Hoppas ni får en bra kväll och att det inte är allt för ledsna miner för att jag överhuvutaget tappat lusten att skriva ett enda ord här. Har ingen ork eller inspiration.

Kommentarer
Postat av: aa

vad heter telefonförsäljnings bolaget som du jobbar på? Visst är det de som ligger på mariehem å säljer lotter? tacksam för svar! söker skitjobb!

2008-10-09 @ 17:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0