Station


Igårkväll for jag Nicole, Sebastian och Sebastian och fikade på station. Sebastian som just var på mönstring och gjorde bra ifrån sig. Lumpen blev ett hett samtalsämne. Nicole tycker det är tokigt att göra lumpen medan jag och Zunk är taggade. Nu fattas bara att Basse ska bli taggad, han mönstrar på torsdag. Zunken verkar mest vilja springa omkring i skogen med ett gevär på axeln, lustigt. Jag drack god Station latte med vispgrädde och after eight.


Sebastian skjutsade hem oss vid midnatt. Det såg fint och mystiskt ut på Mariehem. Vattentornet är fint på kvällarna. Förresten så har N och S varit tillsammans i två år idag!!


Medan jag och Sebastian "bara" har varit tillsammans i 1,4 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0