Mnååh.

Folk frågar hela tiden vad som har hänt med min blogg och svaret är; inget har hänt och troligtvis kommer tyvärr inget hända heller. Jag tycker inte det är roligt längre och jag har ingen motivation. Ni behöver inte följa min blogg, kolla in här då och då om ni har lust. För vem vet? jag kanske uppdaterar den en vacker dag. Just nu känns det långt borta men visst, tagga mig.

Tills vidare hittar ni mig på msn, [email protected]
eller på Facebook där jag heter inget mindre än Amanda Darehed. Där hittar ni även mina bilder och allt jag gör.
Varför inte ta och skicka iväg ett sms om det är nått. Eller hälsa på mig, hihi!

So now on. Ha ett bra liv mina trogna läsare och sköt om er. Kolla in denna myspace och njut av underbar svensk musik.
http://www.myspace.com/johnmemusic

Loads of love.
Amanda




Kommentarer
Postat av: M

triiiist

2009-01-27 @ 22:23:22
Postat av: Cristin

Vilken fin blogg :)

Vad tycker du om Victoria Silvstedt? Lämna gärna en åsikt i min blogg,

har skrivit ett inlägg om henne. Men inget måste! :)



du glömmer la inte att lägga till mig på bloglovin, va? ;)

ha det super!

2009-02-11 @ 01:05:46
URL: http://ccristin.bogg.se
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-11 @ 11:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0